torsdag 25. mars 2010

Hjertefred

Jeg er stille i hjertet om dagen. Har det godt. Men det er stille og tilfreds.Derfor er det stille her også. Denne sangen fyller meg. Den har gjort det ganske lenge, og med jentedag i Filadelfia forrige uke ble denne sangen enda sterkere i meg. Den rører ved hjertestrengene mine med en himmelsk berøring.

Min veldig kjære, gode venn Martin spiller cello i denne sangen. For en gave han har. -Snakker om å spille på strenger med himmelsk berøring. Jeg er takknemlig og stolt av Martin og hans vakre kone Charlotte. Snart er de her igjen.

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Hurra, du er tilbake! ja, det er snart vi også:) Glad du liker sangen!!

Charlotte sa...

Jeg er tilbake! Jeg savner dere! Akk.. heldigvis er dere i vår velsignede nærhet igjen! Jeg elsker sangen! Mye takknemlighet her kjente jeg :)

Marie Kristine sa...

Ja! Bloggoppdatering :) Bloggen din er så sykt inspirerende, gledesspredende og .... ja, så deg! Jeg er fan, bare så det er sagt!

Anonym sa...

Wow! Nydelig sang! Utrolig fin setting også! Og du er god med ord, Charlotte!

Mia sa...

Denne sangen og videoen var så vakker at tårene trillet ned på varme kinn...
Takk for at du delte den <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...