lørdag 7. oktober 2006

Siste høstferiedag

Det er lørdag.. og for meg har siste høstferiedag nettopp begynt. Jeg skal bort til Anniken og drikke kaffe og spise frokost akkurat som i går. Det er lett å ta sånne ting man alltid har hatt som en selvfølge, som det Anniken skrev på sin blogg at vi bor så nært hverandre. For en evig velsignelse det har vært å bare kunne løpe bort hvis man trenger en venn, eller hvis man ikke vil se Smallville alene for eksempel.. (wow det begynner å bli en stund siden!) Det er i alle fall helt fantastisk i feriene å kunne slippe seg tilbake i tid og leve bekymringsløst og deilig akkurat som i gode gamle dager!

Det har ikke vært så mange i Hamar denne uken, men før jeg kom hit hadde jeg en HERLIG Oslohelg i kirkeveien hos Anniken og en gjeng med fantastiske jenter. Vi avsluttet helgen som ellers hadde inneholdt, kafetur med Pia, taco, is, shopping i regnet, ost kjeks og vin, frukt salat, en tur på byen, lange frokoster og mye prat og kos med en tur på Ullevaal der Hamkam besøkte Vålerenga, og i det minste tok med seg ett poeng hjem! Mye Hamarfolk, og mange koselige prater.. noen overraskelser bød kvelden på, men selv om man ikke er foreberedt på slike, er jo overraskelser en positiv ting, tross alt :)

I Hamar har jeg stort sett vært med Anniken og Hans, noe som var hovedplanen med hjemreisen også.. de man savner mest må man se mest til! Men det har vært veldig koselig å se Eirik igjen! Og kveldsmat hos Kristian Rem er alltid en fryd, god stemning og hyggelig spillkveld med fire glade fotballgutter, Anniken, Thea og meg. Thea skulle jeg forøvrig gladelig sett mer til denne uken.. men det ser ut til at murphy har lagt opp våre timeplaner for ferien, så det gikk dårlig.

En sånn uke er det alltid folk man "burde se", eller vil se... men av en eller annen grunn strekker tiden aldri til. Det er synd, men det er vel sånn det er. Det er en kunst å forvalte så få dager på den riktigste måten! Men jeg er i alle fall storfornøyd! Og ser fram til restren av den siste dagen...

Og gleder meg også enormt til roadtrip over "fjedlo og dalane i morgon" med Hans bak rattet, og Anniken som medpasasjer til Oslo samt noen folkehøgskulegutar som skal være med hele veien.. Det blir stas! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...