tirsdag 26. februar 2008

"Wow look at you now, flowers in the window "

"Its such a lovely day And Im glad that you feel the same"



Lykken over å se igjen min kjære Martin var stor, etter en uke med ferie på hver vår kant av landet. Og den ble så betraktelig forsterket da han plutselig, helt overraskende hadde kjøpt en nydelig bukett med tulipaner! Det som er det vakreste nå rett før våren... Det var så utrolig koselig, og helt uventet, og da er det ekstra fint å få noe!

Jeg tenkte på det i går; at jeg blir så mye gladere, og setter så mye større pris på å få en bukett blomster 24 februar, enn 14. februar! Valentines day, som liksom er skapt for at vi skal huske på å glede hverandre, ender opp i en forventining om å få eller en forventing om at man må gi. Men dette "påkrevde" gjør at hele dagen mister sjarmen. Og jeg er lykkelig over at både Martin og jeg er enige om dette.
-Sånn at han kunne gjøre meg stum av lykke en dag jeg ikke ante noenting!

Avstand er forresten undervurdert mener jeg... ikke fordi avstanden er så gjev. Men det er så fantastisk å kunne glede seg til å se hverandre! Følelsen av å ha en å savne er unik. - Men aller helst vil man jo være nær...

Hovedpoenget med dene bloggen var å vise fram de nydelige blomstene, og forevige de. Og nå skal jeg vaske leiligheten, bare for å gjøre ekstra stas på de!

Ønsker alle en nydelig uke <3

"You are one in a million,
And I love you so lets watch the flowers grow" - Travis -






4 kommentarer:

Kristian Rem sa...

Blomster er en fin ting. I går kveld ga jeg også blomster, en innertier! En bukket med rosa roser til en spansk profesora her på huset. Herlig å gi blomster. Savner å gjøre det til søster:)
Ellers: helt enig, Valentines day=drit! Ikke en bitter undertone der, men kommerst!
Take care, du bra jente! Og hils gutten din, og si at jeg sitter bare å noterer opp triksa:p

Amelie78 sa...

Hei Charlotte
Visste ikke at du hadde blogg. Moro å titte :) Her skal jeg bla meg nedover, gitt. Leste alle ordene på interessene dine, og må si jeg kjente meg igjen.

Ha en fin dag og god påske!

Klem fra bekjent ++,
"Amélie"

Amelie78 sa...

Pst! Du skjønner sikkert hvem jeg er ut fra bilder litt nedover eller bakover i bloggen. Foretrekker å være "halvanonym" i bloggverdenen. Ikke direkte anonym, men... - ja, litt diskret ift navn osv :)

Pia sa...

Åh, jeg håper jeg også finner en som kan gjøre en hvilken som helst dag til det Valentines day sikkert en gang var ment å skulle være. Og du vet jo at jeg misliker Valentines like mye som deg ;)

(Litt treg her, men glad jeg fant igjen bloggen din!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...